Onsdag

Idag är det Onsdag och det är en ganska skön dag faktiskt, mitt i veckan, det är V86 tävlingar från valla, full fart mot helgen hela dagen =) 
 
I förmiddags körde jag Carmen en träningsrunda, har ju varit fantastiskt fin temperatur under dagen iaf trots att det regnat, regnet är dock inget att klaga på, finns kläder mot det sen är det bara att gå ut och köra =)
 
Jenny började jobba kl 12.00 idag så jag jobbade klart det sista ensam idag då, barnen såg på film istället när det regnade och hade sig.
 
Söndag ska jag dra iväg och kolla på ny sulky faktiskt :) Ska bli intressant att se om det är något för mig, behöver ha en extra faktiskt. Ska även passa på att kolla på ny speedcart när jag ändå är i farten =) 
 
Vad gäller nya lösdriftbygget så har det tyvärr stått stilla några dar nu för jag köpte några reglar för lite, dom var jag iväg och köpte igår så imorgon ska jag färdigställa allt jag har material till har jag tänkt hinna med iaf :) Sen ska jag köpa in panelen så är den alldeles strax klar och då är det några hästar som ska få flytta in i den hagen och nyttja den nya lösdriften istället :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0