Onsdag!

Idag är det Onsdag och här har vi kört på för fullt! Barnen körde vi till dagis imorse vid 09.00 som vanligt. 
Sen drog vi ut med Svarten och Ruby. Jag körde svarten och han tränar på helt okey tycker jag, Ruby såg också helt okey ut och Jenny var nöjd med henne såvitt jag förstod!
 
Efter detta tog vi Carmen och Engsättra på en runda, Jag körde då Carmen, hon tränar på som vanligt och det är aldrig några större problem med henne, Engsättra var väl som sig själv misstänker jag, aldrig något annorlunda där :) 
 
Jenny fick sen jobb så när vi hämtade barnen på dagis så drog vi ner till stan och handlade in lite saker till hästarna, åt härlig mat på Izabelles taco och sallads bar =) Den maten kan jag rekommendera :) 
Sen lämnade vi Jenny på jobbet och drog hem..
 
Jag sitter i tankarna på att köpa in en ny häst hit, jag tycker vi har hittat rätt med hästarna här och alla går framåt tycker jag, Ruby går ju bra och kvalade bra, Runaway talar ju för sig själv, svarten springer på bra tycker jag men där saknas lite kämpaglöd för tillfället tycker jag, men han gör det bra och kommer säkert tillbaka snart =) 
Så jag funderar lite på ett nyförvärv in hit, inget klart ännu och jag letar noga för att hitta någon som har förutsättningarna på sin sida.. 
 
Nu sitter jag och Izabella och äter lite godis och ser på V86 på ATG Live =) Sebastian fick också lite godis men han har lagt sig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0