2.a försöket!

Idag gick anmälan ut till ännu ett försök till Diamant Stoet. Loppet går på Örebro denna gången och körs på Fredag!
Jag anmälde ut Runaway igen för att ge henne ännu en chans att visa att hon är en av dom som kan komma vidare. Jag tror stenhårt på min häst och jag vet att kapacitet finns för att komma vidare. 
Det är bra motstånd i loppet men Runaway är också bra så det blir intressant! 
Mellan V75 på Biri och försöket på Färjestad hade hon 3 veckor emellan och det kanske var en aning länge för henne eventuellt, men med det loppet i kroppen nu så hoppas och tror jag att hon kommer vara tillbaka vid sitt rätta jag igen och då kan hon utmana. 
Jag var ute med henne idag på en runda och hon känns bra tycker jag. 
 
Idag har vi byggt upp en ny box, så nu flyttar Ruby in istället så kanske Carmen får vara ifred vid sin mat :) Ruby försöker hävda sig mot den lilla hela tiden eftersom hon normalt är nedtryckt av dom äldre hästarna :) 
 
Annars är allt bara bra här och det mesta flyter på som det ska. Kommer sätta igång någon dag nu och sätta upp fler hagar är det tänkt, gäller bara att hinna med, hitta lust samt orka :) 
 
Kvällen här nu så ha det så bra =)

Kommentarer
Postat av: J

Lust till sånt finns inte.....

2013-09-02 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0