Onsdag

Full fart hela dagen! 
05.30 skrek alarmet att jag skulle gå upp. Skulle hämta Jenny från jobbet 07.00 . Hon har jobbat natt. 
09.00 körde jag barnen till dagis sen hem och körde 2 hästar. Körde Carmen en tur och hon tränar på bra. 
Call Me tog jag till backen. Måste köra mer styrka i henne och jobba med hennes psyke så hon lugnar ner sig och lär sig hushålla med krafterna. 

Sen tog jag en tur in till Arvika för att handla lite! 
Avslutade sen dagen med att köra Soraya också som verkade vara på uruselt humör idag :) skärpte sig när hon vart påminnd om vem som bestämmer :) 

Jag har även lagat middag åt min familj :) tror dom tyckte det var gott iaf trots mina usla kockkunskaper :) 

Jenny körde en tur med Frilla också, vet inte hur hon var för det har jag inte hört nått om :) 
Ha en trevlig natt alla ! Nattie nattie 


Bild: Runaway ute på tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0