Söndag

07.00 idag var jag ute och fodrade morgon. 
08.00 drog jag en runda med en av hästarna. Hade bara en att köra. Förövrigt har jag halmat i boxarna, så otroligt fräscht och mysigt när det är alldeles nytt halm inkört. 

Under Fredagen var veterinären här, vi kollade igenom svarten och soraya och båda hade lite att justera, uppfräschade nu så får vi hoppas det blir bra sen. Soraya kommer ta lite mer tid innan hon är åter på banan igen. 

Jag var även iväg och kollade igenom analysrapporterna för årets hö och bestämde nytt parti som vi ska ha från nu tills nästa år. 
Jag har inte varit helt nöjd med höt dom sista månadarna nu, skönt att vara på rätsida med det igen! 


Bild: Fick rycka in som hovslagare häromdagen när Jenny behövde vila en liten stund ! Inte mitt område det där så jag raspade bara klart det sista 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0