Tisdag

Idag har det varit riktigt fint väder, skönt!! 
 vi har varit till backen med 2 hästar idag, båda skötte sig bra och tränar på fint. 
 
Gländerville är pigg och glad efter sitt lopp, imorgon ska jag slå på henne träningsskorna tillbaka så jag får det gjort..
 
Jag har slarvat med gräsklippningen nu ett tag så jag tog tag i den saken idag, och det får jag nog säga att det underlättar INTE att slarva med det, satan så tungt det var :D Träning är bra =)
 
Söndag ska svarten ut i ett montelopp i Årjäng. Kan inte påstå att det vart något kanonlopp direkt faktiskt, 7 hästar och 8 priser, hästarna som är med har knappt varken poäng eller prestationer i sin rad så det ska bli intressant att se, han bör kunna sluta bland dom 3 främsta där, hade jag haft Runaway i skick så hade jag anmält ut henne så hade hon kunnat jogga hem en enkel seger där ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0