Fredag kväll!

Fredag idag och Alla hjärtans dag <3 
Vill börja med att önska alla människor och hästar en mycket trevlig hjärtans dag!
 
Veterinär här igårkväll igen. Nu körde vi igenom det vi hittade vid böjprov på Runaway, så nu är hon klar och kommer ut fräsch och kry nästa lopp igen. Borde väl vara dags att hålla i hatten då vi tycker hon gått endast på halvfart nu dom senaste starterna och varken jag eller kusk tycker vi haft det rätta trycket i henne. 
 
Call Me Rick fick också en rundsmörjning, hittade lite problem för henne också i benen, det var väntat då jag inte varit helt nöjd med henne i träningen nu på slutet. Bra häst i grunden som kommer bli grym med tiden!
 
Förövrigt så har jag varit ner till Synsam och testat synen. Gick inte igenom denna gången. Översynt plus brytningsfel så nu fick jag beställa mig glasögon också! Härligt att få det fixat, har gått ganska länge och känt att jag inte ser ordentligt och haft huvudvärk väldigt länge. Härligt nu att få i ordning så man ser och slipper värken och det eländet =) Blir man mycket mer positiv också när man slipper ha ont 24 timmar om dygnet år in och år ut !
 
Ha en trevlig fortsättning på kvällen alla det ska vi ha =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0