Måndag

Måndag idag och min dag drog igång vid 06.00 . Gick då ut och fodrade hästarna samt slängde till dom sitt hö. 
Sen drog jag iväg till Charlottenberg till två vänner som skulle hjälpa mig fixa lite med bilen. 
Från början skulle vi byta ett rör som gick till nivåregleringen för bilens bakända sjönk ihop och den drog sig i backen när vi körde. 
Väl framme får vi se att ena stötdämparen gått av och släppt från karossen. Inte konstigt bilen var låg. Som tur är så hade Fredrik en stötdämpare sittande på en bil där som jag fick utav han som vi satte dit och fixade med så nu är bilen som vanligt igen och det känns underbart :) Tusen tack till Fredrik, Peter och Lars-Erik för hjälpen med detta =) 
 
Jenny har jobbat på här hemma, hon var nöjd med alla hästar som tränat idag, tränar hästarna på bra så är jag med nöjd! 
Mindre nöjd var jag däremot ikväll när vi kvällsfodrade och jag fick se att hagens satmara ( Frilla ) hade sparkat Call Me så hon står med 2 tjocka ben. Den där Frilla borde inte få vara närmare en annan häst än 250 meter. 
 
Nu blir det lugn och ro och godis och en film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0