Tisdag

Idag har jag jobbat ensam hemma, barnen har haft dagis och Jenny har jobbat i stan . 
 
Körde Carmen första turen efter hon var på banan, pigg och fin hela vägen tycker jag. Hon går framåt !
Tog sen en tur med Frilla också, henne var jag tyvärr inte lika nöjd med idag.
Stallet och allting färdigfixat tills det var dags att hämta Jenny kl 15 och barnen kl 16. Sen drog vi hem så fixade Jenny fläskpannkaka till middag. Gott!
Anmälan till Eskilstuna gick ut idag. Runaway och Ruby var anmälda dit, båda kom med i sina lopp. 
 
Startlistor:
 
 
Runaway startar från 20m tillägg och fick springspår! Prickas starten kan det gynna henne som normalt är segare ut än dom andra, förövrigt tycker jag inte loppet ser så blodigt ut för hennes del, springer hon på som vanligt och engagerar sig så är hon med där fram och gör upp om segern!
 
 
Ruby startar också från 20m tillägg och fick spår 2. Hon är startsnabb och bör vara snabbast ut från sin volt, samma här så är inte motståndet så väldigt tufft, enklare nu tycker jag än tidigare lopp. Ruby finner sig själv mer och mer för varje start och jag tycker hon har gjort bra lopp nu på slutet sen poletten trillade ner! Hon bör vara med bland dom 3 i mål, blir inte förvånad om hon vinner loppet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0