Sammaställning från travåret 2013

Då var 2013 slut och vi börjar på ny statistik. Jag tycker året som var rullade på galant till slut med fina segrar och en del pengar inkört. 
 
Runaway tog 5 segrar under året varav 1 på V75
Hon fick även 2 andra platser samt en 3.de plats och en 5.de. 
Hon tjänade in mer under mellan Juni och December än vad hon gjort under hela sitt liv, hon faktiskt dubblade det också! 
Totalt för hennes del vart summan 185350 kr inkört. Jag hade även Engsättra på min tränarlista en start hon gjorde som hon tjänade 1800 kr i så min totala statistik vart 187150 kr.
 
Runaway fick även en 2.a plats i Årets äldre häst från Travrondens vinternummer under Årjängs regionen. 
Hon kom även 2.a i listan för regionens segerrikaste häst 2013 i Årjäng. 
 
 
Sammanlagt in till stallet har det blivit 218000 kr! 
Jennys hästar fick in 31314 kr på sina starter! 
 
Jag är väldigt nöjd med detta året och nu är det bara att jobba på och hoppas att 2014 kan vara lika rogivande det också och att vi får besöka vinnarcirkeln flera gånger under året =) 
 
Gott nytt år till er alla önskar vi härifrån!
 
Bild: Runaways V75 seger i Augusti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0