Tisdag

Skapligt lugnt hemma idag! Jenny vart inringd på jobb imorse så jag har inte kunnat kört några hästar då dagis var stängt idag! 
Så jag mockade boxarna bara under dagen så fixade vi resten nu under kvällen! 
Veterinären kom förbi också under kvällen nu och snabbkollade ett knä på svarten som inte är helt okey. Verkar inte vara någon större fara men det är alltid något med honom och hans ben! 
 
Ruby anmäld till istrav till helgen i Årjäng. Jenny satte upp sig själv när hon anmälde, idag frågade hon om inte jag kunde köra loppet istället, det gör jag såklart. Behöver köra lite så jag kommer igång igen och kan tävla med hästarna själv! 
 
Nu ska vi snart proppa oss med godis och se lite på tv och mysa här i mörkret bland lite värmeljus! 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0