Tisdag!

Barnen har varit på dagis 9-14 idag. 
Då passar vi på att få så mycket gjort som bara möjligt. 
Jag började med att jogga svarten en sväng medans Jenny fixade några tappskor. Han tränar på nu igen efter sitt knäproblem som han fick efter en spark ute i hagen. 
 
Sen tog vi en tur med Carmen och Frilla. Jag satt bakom Carmen och hon tränar på bra och kämpar så gott hon kan. Frilla såg fin ut från sidan tyckte jag och Jenny verkade nöjd med henne! 
 
Sen var det Runaway och Call Me som vi tog en runda med. Där körde jag Runaway och Jenny körde Call Me! Redan efter någon km så hörde jag Jenny gnälla om att Call Me var pigg och låg på en del så jag körde före så fick dom ligga i rygg på mig och Runa! Dom fick en långtur i backen och båda kändes bra och tränade på bra!
 
Runaway och Ruby kommer ut på Färjestad den 27.e. 
Ruby startar i lopp 1 från bricka 5 med Benzon i sulkyn. Runaway startar inom V64 i lopp 7 från bricka 8. Bra hästar i loppena så vi hoppas hästarna är bra för dagen och gör fina lopp så borde dom kunna tjäna lite pengar! 
 
Bilder från träningsdagen!
 
 
Carmen!
 
 
Carmen och Frilla efter turen. Står så snällt så! 
 
 
Runaway och Call me i backen!
 
Startlistorna till den 27.e
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0