Tisdag!

Idag har det varit full fart här från morgon till kväll! 
Barnens dagis började idag igen och det var ju för väl känner jag så man får arbeta på lite här under dagarna! 
6 hästar tränade idag. 
Call Me och Soraya började med en långtur. Jag satt bakom mitt nyförvärv Call Me och Jenny bakom sin nya Soraya. Båda två tränade faktiskt på oerhört bra och känns väldigt fina! Dom har båda varit på banan innan de kom till oss så vi kör på lite i backen här nu så testar vi banan framöver så får vi se vad det visar. De kvalar nog som tidig 3-åring skulle jag tro! 
 
Sen tog jag en långtur med Runaway, hon kämpar på som vanligt faktiskt och känns ruggig i träningen! Undertiden jag gjorde det så körde Jenny Frilla och tog med sig Carmen på släp. Frilla börjar bli jobbig att köra tycker hon för hon är så het, det har hon alltid varit! Carmen springer på bra fortfarande! 
Nu på kvällen har Svarten varit ute på en ridtur också så han får röra lite på sig. Första turen för honom efter behandlingen! 
 
Regnet öser på här och leran blir värre och värre känns det som, nu ska jag ta och gräva undan allt detta någon dag så ringer jag LBC så får dom komma och fylla upp gårdsplanen med gårdsgrus så jag blir kvitt eländet =)
 
Nu tvättar jag stallkläderna så jag ska ha några rena kläder imorgon när det är dags att gå ut och jobba på ! 
 
Bilder från dagen:
 
 
Jenny och Soraya!
 
 
Soraya!
 
 
Call Me
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0