Resultat Årjäng

Så då var jag hemma från Årjängstravet. 
Jag och svarten startade i lopp 3 från spår 11 över distansen 1640m Autostart. 
Det vart frisk körning fösta biten när bilen släppte så vi hamnade sist utvändigt, första 500 öppnades efter 1.13 och varvet gick på 1.15. Svarten kändes pigg och fin hela vägen och på bortre lång så började dom köra på i 3.e och då tog jag rygg där och följde med, svarten kändes laddad in i sista sväng och jag trodde ett tag att han skulle kunna tjäna en fin slant, men det gick fort för alla över upploppet och svarten sprang så fort han kunde och hann fram till en 7,e plats på tiden 1.15,7 och fick med sig 2100 kr hem för det =) 
Jag är såklart väldigt nöjd med detta, jag kör knappt några lopp alls och loppet idag var tufft för honom redan på pappret. Både jag och Svarten gjorde vad vi kunde och vi är nöjda båda två =)
Idag hade han heller inte optimal balans utan tävlade med skorna på. 
 
Bilder: 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0