Färjestad!

Imorgon är det dags för lunchtrav på Färjestad! Jag anmälde ut Runaway dit eftersom hon ställde till fiasko senast. Jag hoppas och tror att hon kommer med bra form, känns så här hemma i träning iaf. Hon kan möjligen behöva detta loppet i kroppen för att komma igång ordentligt nu, har kört ett jobb henne som jag var nöjd med, det var dock inför förra starten så. Kommer denna starten att ändra litegrann på hennes utrustning och se vad det kan ge i loppet sen. 
 
Startlistan:
 
 
Om allt går som det ska så tror jag på fin platschans. Kan även vara en av segerkandidaterna om hon är i sitt rätta jag men det ligger jag lågt med inför denna starten faktiskt =)
 
Jenny rider även i monteloppet nummer 3 Dannys Wild Lass. Känner inte till hästen mer än det jag såg av den på istravet i Årjäng senast. Verkar kunna öppna bra och fungerar bra i ledning tycker jag det verkar som. Det där kommer Jenny och ägarna garanterat fram till vad som är det bästa =) INtressant iaf =)
 
Nu ska jag sätta mig och se på Gladiatorerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0