Fredag

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Var ute och fodrade mm vid 07.00. Släppte ut alla hästar sen och gav hö. Sen fick det bli en skvätt kaffe innan jag började köra. 

Börja med att sätta tillbaka en tappsko på Runaway, sen drog jag ut på en runda med henne. Otroligt löpsugen och rejäl var hon idag. 
Fortsatte sen med en tur bakom Soraya. Hon tränar på bra. Ska gå med i provlopp imorgon. 
Sen fixade jag en tappsko på Call Me och körde en långtur med henne. Tränar på bra hon också! 

Efter detta fick jag mocka uteboxen och lösdriften för det gjorde inte Jenny när hon mocka :) 
Skruvat lite på transporten har jag också gjort och varit i stan och fixat ärende :)
Under kvällen har vi haft familjemys med tacos och Cola :) ja tog en öl jag istället för Cola :) 

Ha en superkväll alla där ute! 


Bild: 
Jag fixar bromsljus på transporten idag 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försökte fixa...

2014-03-15 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0