Söndag kväll!

Dagen har rullat på och fort har det gått! 
Jag har kört 2 hästar under dagen, började med svarten. Han kändes bra  tycker jag. 
När jag kom tillbaka med honom så stod Runaway färdigselad och klar så jag bara bytte häst med Jenny och drog vidare med Runaway på en tur. Hon tränar på bra och känns lugn och sansad. Flyter på bra för henne och hon kommer starta i mitten av mars här nu! 
Senare ut i April väntar eventuellt en stor uppgift för henne om allt faller ut på ett bra vis så möjligheterna finns. Då har jag bekymmer med kuskvalet där så den biten får vi se hur jag löser på bästa vis, måste väl finnas någon med A licens som vill köra henne åt mig! 
 
Sen kom min broder med sin dotter hit. Hon ville rida litegrann här. Så det fick vi naturligtvis styra upp så hon fick. Hon tog en ridtur på Ruby då, Jenny ledde och jag gick med som sällskap. Duktig tjej som satt stabilt och bra på hästen utan någon hjälp =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0