Tisdag

Har inte hunnit med att skriva här ! Har haft det lite struligt här. 
Min telefon gick sönder för någon dag sedan så jag har krånglat med att fixa till det så folk ska få tag på mig om det är något, sen har Seb varit sjuk nu och vi har varit på akuten med honom ända tills 02 inatt. 
imorse vart vi skickade till barnakuten i Karlstad med honom för koll. Till slut kom dom fram till i karlstad att han har akut öroninflammation på båda öronen stackaren. Feber och vissen i 1 vecka nu så ska det bli skönt för han att få bli frisk igen nu när han fick sina mediciner :)
 
I Söndags var vi till banan med Carmen och Call Me. 
 
Carmen sattes i sulky för första gången. Skötte det som om hon haft den i 40 år. Hon fick även jogga ett 1700m jobb då på tiden 2.00. Inte en pust när hon kom av banan. 
 
Call Me körde jag 1.31 med 2100m. Avslutade sista 1000 efter 1.24 så hon går åt rätt håll. Kör på 1-2 veckor hemma igen så kör vi snart kvalet med henne! 
 
Igår ( Måndag ) var vi på banan med svarten och Runaway. Dom körde vi tillsammans. Jag körde Runa och Jenny körde Svarten. Dom gick 2100m på tiden 1.24 varav sista 200m gick på 1.16. 
Båda skötte sig bra och kändes kanon. 
Dom startar på Färjestad till Söndagen! Mer om det på Lördag! 
 
 
Bild:
 
Jenny och Ruby Frontline på Örebro senaste starten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0