Fredag kväll!

Idag har vi varit in till banan och kört jobb med Carmen Lill och Soraya Frontline. 
Vi körde först ett heat med Carmen och Soraya tillsammans, Jenny körde Soraya i ledning och jag Carmen i rygg. Vi körde 1.38 full väg. Carmen var lite seg idag tycker jämfört med andra dagar, inte det rätta draget i henne. Hon åker in till veckan igen!
Soraya såg bra ut tycker jag, efter vi kört så körde jag ett heat till med Soraya, då körde jag 1.30 full väg ensam med henne. Hon närmar sig kval nu och hon sköter sig bra. Springer gärna med handbromsen i men hon fattar nog snart vad det handlar om!
 
När jag kom hem körde jag Runaway, hon var bra också, lite väl laddad idag kanske men förövrigt fin. Veterinären var här sent igår kväll, Vi kollade halsar och tog blodprov. Ruby och Runa hade bra värden på blodproven och halsarna var okej, Svartens blodprov var för lågt så han får ta det lugnt ett tag så tar vi om det provet på honom om någon vecka. 
 
Förövrigt har jag pysslat lite ute, byggt om höbingen och borstat hästarna mm. Jenny fick migrän så hon har vilat lite under kvällen här. Nu verkar det bättre=)
 
Ha en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0