Fredag!

Full fart har det varit fram tills nu.
När jag lämnat barnen på dagis så började med att köra hem foder!
Sen körde jag Call Me efter det. Detta var första gången jag körde henne på 2-3 veckor efter det att vi la om träningen för henne, det verkar ha fungerat utmärkt, idag kändes hästen perfekt igen och hon tränade på som hon ska göra. Hon har hängt ganska löst ett tag faktiskt, skärpte hon inte till sig så var tanken att skicka iväg henne, men eftersom jag tror att detta i grund och botten är en riktigt bra häst så har vi ändå jobbat vidare och det verkar ge resultat nu. Kul att hon visar sig från sin rätta sida.

Nu har jag fixat klart det mesta inför kvällen och ska snart hämta hem barnen och laga middag så ska vi äta tillsammans, sen ska jag tillbringa lite tid med dom under eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0