Måndag

Lite inaktivt har det varit här nu några dagar. Haft mycket annat att stå i! 
 
Under helgen har vi varit hos Svärfar och övernattat och tagit några öl och haft allmänt trevligt, mycket skratt och ståhej. Vi stannade kvar där över Söndagen så vi såg Elitloppet därifrån också, mycket bra trav under helgen.
 
Idag har jag varit och hämtat hem foder, Jenny jobbade på bra här hemma undertiden. När jag kom hem så drog jag direkt ut på en runda med Runaway, allt verkar bra med henne. 
Jenny har kört dom flesta idag så info om deras rundor kommer på caspadia.blogg.se
 
Jag körde även Sättrans Maja idag. 2.a gången i vagn för hennes del och hon sköter sig kanon bra. Hon jobbar på och gör sitt bästa :) 
 
Bilder på Maja:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0