Resultat Årjäng

Lunchtrav i Årjäng idag. Dagen började på sämsta tänkbara sätt. 
På väg över skogen mot Årjäng så smäller det till så står vi med punktering, som tur är så hade vi reservdäck, domkraft samt fälgkors med oss. Då fick jag såklart inte domkraften under bilen men bara jag vart nog irriterad så löste sig det också =)) 
 
Jenny värmde svarten själv i långvagn idag, hon var nöjd med honom. 
Han var ute över 1640m idag från spår 7. Iskallt läge från början. Han kändes pigg så Paw ville testa lite från start då,  vart tyvärr hängande i 3.e och fick sen ta upp och backa sig sist, så det vart ett nytt rekord på 1.15.5. Rekordsänkning med 2,2 sekunder. Han gjorde sitt bästa utav loppet som vart iaf. Går nya tåg för honom =)
 
Ruby hade tråkigt utgångsläge hon också och startade från spår 8 på 20m tillägg. Kom ändå igenom bra och hamnade 2.a -3.e utvändigt till slut men när Paw skulle köra på så var det tomt i tanken. Ligger nog något bakom den prestationen och hon ska kollas upp av veterinär. 
 
Förövrigt så har jag haft en bra dag, lite blåsigt i Årjäng men ändå fint väder =)
 
Ha en trevlig kväll alla det ska jag försöka med iaf =)
 
Bilder:
 
 
Svarten och Jenny
 
 
Ruby Frontline och Paw Mahony
 
Ruby Frontline 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0