Torsdag

Idag har vi kört på för fullt här hemma. 6 hästar har fått sin träning idag. 
Vi började med en tur i backen med Ruby och Svarten. 
Jag körde Svarten och honom var jag nöjd med, han tränar på bra! Det jag såg av Ruby så verkar allt bra med henne också! 
 
Sen körde vi Soraya och Carmen på slingan, den turen körde jag Soraya och hon tränar på bra, lite barnslig bitvis men inget som stör träningen iaf, Carmen tränar på klockrent varenda gång, inga konstigheter med henne. 
 
Sättrans Maja har vi tömkört också under dagen, riktig liten bråkfröken det där =)
Jenny körde tillsist en tur med Nordstjärna också, den turen gick nog också bra för hon sa att det var världens snällaste 1 åring när hon kom tillbaka med henne :) Ordning på hästarna vi kört in här iaf och det är ju bra :)
 
Nästa vecka nu så ska vi köra banjobb med Call Me, Carmen och Soraya. Banan har varit stängd under veckan så vi har inte kunnat åka in med dom. 
 
Nu ska det bli lite chips och en film på tv, imorgon ska jag köra foder samt några hästar att köra. 
Ha en trevlig kväll!
 
 
Bild: Jag och Jenny midsommaren 2011
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0