Torsdag

Eländig dag. Skulle igår ta några öl och tända majbrasan, majbrasan fick vi inte eld på ens när vi använt 20 l bensin! 
Och imorse när jag vakna så var jag så otroligt dålig och illamående. Jag fodrade hästarna och släppte ut dom sen skönk jag ner på soffan ett bra tag. Usch alltså vad dålig jag var, kräktes hela dagen så fort jag tog lite vatten. 

Imorgon är det upp tidigt och börja jobba, jag drar mot Rättvik vid 12.30 ca med Runaway. Ska även inom Stall Mahony och ta med en av deras 3 hästar till Rättvik. 
Min häst är i bra form och hon kommer testas för ledning. Kommer hon dit så körs hon där och då kommer hon stå sig bra i loppet. 
Hörs från Rättvik imorgon! 

Sov gott alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0