<3 Runaway Rick <3

För allmänheten kanske inte du är speciell. Men för mig är du allt, du betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Ända sen den dagen du kom så har du varit min livs kompis, du har alltid lyssnat på mig, förstått mig, varit snäll och mysig mot mig. Vi har tagit oss igenom svåra stunder, vi har haft otroligt fina stunder tillsammans och du har gett mig minnen som jag aldrig någonsin kommer glömma! Nu har jag ställt till det för dig så du måste lämna mig imorgon och jag är så otroligt ledsen för att det blev såhär! Hoppas du innerst inne förstår varför jag gör såhär och att du är en av dom som kan förstå mig ! Älskade, älskade Runaway  Du är mitt allt och jag älskar dig ♥♥ Jag kommer aldrig mer att få en häst som dig, det vet jag. Och det finns ingen häst som någonsin kommer kunna ersätta din plats hos mig. Hoppas nu du får det bästa hos din nya ägare. Jag kommer följa dig överallt var du än är.. 
Jag är så jävla dum som gjorde såhär mot dig! Förlåt, förlåt, förlåt gumman <3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0