Söndag

Idag har det varit lite behagligare temperatur. 
3 hästar har jag kört idag. Dagen började med Gländerville. Jag tycker hon tränar rejält förbättrat efter montekvalet, hon verkar tycka allt är mycket roligare nu och jag är nöjd med henne, får se hur nöjd jag är efter Tisdagens montedebut på Momarken =)
 
Sen körde jag Ruby, hon tränar också på bra nu, fin i travet och pigg och glad förövrigt tycker jag, inga konstigheter där, även hon gör montedebut på Tisdag. Mer om dessa kommer på Måndagkväll eller tisdag förmiddag..
 
Efter dessa 2 så lastade vi Soraya och drog in till banan och körde ett jobb med henne. Hon sköter sig bra och henne körde jag idag 1.26,6 med ensam. Hon har förbättrat sig i träningen och jobbar på riktigt bra. Hon går kvaltiden nu men vi ska köra 1 provlopp till med henne före hon kvalar så får vi se hur det ser ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0