Torsdag

Har fortsatt varit kallt så vägarna är hårda nu, synd inte man har sladd och sånnt själv så man kunde hålla efter vägarna så de alltid är i bra skick. 
Dagens hästar fick vi flytta på för att det vart tajt om tid idag, jag skulle vara på möte i stan mellan 10-12 och Jenny började sen jobba 13.00 och 16.00 ska jag hämta barnen och göra dom klara för Izabellas novembershow =) Inte många som kunde komma på den, och andra sidan fick hon endast bjuda 2 st utanför familjen, dom andra 2 vart då Farfar och Mormor som kommer ända från Årjäng och hit för att kolla på showen =) Från familjen blir det bara jag och Sebastian då Jenny jobbar =)) 
 
Närmar sig med jobb i Norge nu, mer och mer klartecken därifrån så snart borde det smälla så finns det ett jobb att åka till som drar in lite bättre ekonomi nu =) 
Kommer ändå jobba på allt jag orkar här hemma dom tiderna jag är ledig i Norge. 
 
Nordstjärna har legat ute till salu. Har varit några intressenter nu som hört av sig och en av dom kommer och kollar på henne redan på Söndag. Verkar väldigt positivt. Kanske hon också lämnar stallet framöver då .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0