Måndag

Dålig uppdatering men har inte hunnit med.  Hemma och klar i stallet sent igår och gick direkt och la mig för idag skulle jag upp och extraknäcka lite vid 08.00.
 
Gländerville startade i lopp 2 igår, hon har tränat väldigt bra före loppet och varit fin i jobb på banan med bra puls efteråt. Hon såg fin ut i värmningen igår. Men redan när bilen släpper fältet ser jag att det inte står rätt till, hon öppnade dåligt, och hamnade 3.e invändigt. hon såg allmänt slö ut och hon gjorde inget som ens kan nämnas vid en prestation. Hon kasta in handduken 500 kvar redan och i sista sväng gick hon som ett sänke genom fältet och kom sist på 1.19,5. 
Jag blir inte riktigt klok på hästen, kanon i träning, kanon i alla banjobb, men när det väl gäller så skiter hon i allt och visar inte den minsta motivation till att ens försöka. 
Får fundera vidare lite och se vad vi hittar på med henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0