Söndag

Söndag idag och vi är alla lite risiga här.. 
Jenny fick sjukskriva sig från jobbet idag, hon vaknade inatt och hade riktigt ont i magen och mådde inte alls bra, inte kul för henne. 
Sebastian är seg och sliten han också och verkar inte riktigt i form, jag själv är inte heller pigg och har huvudvärk och ont i halsen. 
Vi har iaf kört 2 hästar såhär långt idag och mockat stallet, sen skulle jag byta bromsrör på bilen och det gick inte lika bra, rostiga nipplar satte käppar i hjulet för mig och jag måste be någon om hjälp med detta. 
 
Några rader om Runaways lopp imorgon på Färjestad. 
 
Hon har tränat riktigt bra efter loppet i Årjäng, hon hade inte full form då men gjorde ändå ett bra lopp i comebacken där och kom då 3.a. Nu ska hon vara vassare denna gången men man ska fortfarande ha i tanken att den fulla formen fortsatt inte finns där, hon kommer göra ett bra lopp men från spår 15 så får det inte strula allt för mycket. I grunden så har jag loppets bästa häst. Som sagt, ej full form, halvdåligt utgångsläge. Hon kommer gå med skor runt om denna gången pga läget. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0