Torsdag

Idag kom jag hem 13.30 ca. 
Tog då direkt ut Runaway på en långsam tur, hon känns fin, hon känns tom riktigt fin hemma i träningen, vilan har gjort henne gott och det ska bli riktigt roligt och intressant på Söndag att se henne starta och tävla igen.. hoppas att hon fungerar och gör ett bra lopp i första hand sen är allt annat ett plus i kanten, skulle naturligtvis vara oerhört roligt om hon kom ut och tvåla till sina konkurenter det första hon gör med det är inget jag begär utav henne såhär i första start efter lång vila.. Vi får se hur bra vi lyckats förbereda henne för detta :)
 
Efter det så körde jag gländerville, hon fick en tur i backen, känns stark och rejäl där, letar lopp åt henne men kommer inte med någonstans, vore intressant att se henne fullfölja ett lopp utan galopp, då tjänar hon pengar, det tror jag iaf om man ska ta henne på hennes träning hemma.. 
 
Jenny har kört några också men jag har ingen aning om hur dom varit.... 
 
Nu ska jag slappa i soffan och kolla ATG Live från Åby =)) 
 
 
Ha en trevlig kväll alla =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0