Tisdag

Kallt imorse när jag gick ut för att fodra. 
Idag har jag kört Nordstjärna och Gländerville. 
 
Nordstjärna är snäll att köra och sköter sig som hon ska, lite vinglig på vägen och lite lat för mig men annars en kanonfin häst att köra =) 
 
Gländerville tränade fantastiskt bra idag, en av dom finaste turerna jag gjort med henne, hon kommer tyvärr aldrig med i loppen pga hennes dåliga poäng, men är hon lika fin när hon kommer med i lopp och tävlar felfritt så kommer hon tjäna pengar. LOVAR!
 
Jag har även bytt bromsok på Audin idag samt bromsbeläggen. justerade även upp handbromsen så den funkar på båda hjulen :)
 
Förövrigt har vi arbetat med lite olika här hemma idag. 
 
 
Jag och Frilla i provlopp 2011 =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0