Fredag

Ännu en arbetsvecka avklarad och nu har vi påbörjat helgen här. Fölen håller igång så det brakar omkring dom på dagarna, Frilla passar sin otroligt mot allt, Caspadia är mer lugn med sin och låter henne röra sig mer fritt. 
 
Efter jobbet idag så mockade jag stallet innan jag tog ut Ruby på ett intervallpass! Körde 6 intervaller mellan 1.35 och 1.32 ca! Hon känns så otroligt fin i träningen just nu, ska bli intressant när hon ska åka in till banan och gå provlopp framöver nu och se hur hon är då! Hoppas nu att hon får fungera och komma ut och fungera fullt ut! 
 
Efter allt var klart så tog vi med oss barnen och åkte till Charlottenberg och åt buffe på The Corner på ena centret där uppe, så otroligt god mat så jag äter mig i fördärve!
 
Imorgon ska jag köra Notation igen, lillkillen sköter sig så bra och är så snäll tycker jag, han lär sig fort också, ska bli intressant att följa honom framöver! 
 
Imorgon ska jag lägga in lite nya bilder i datorn som inte jag hunnit med än så ett bättre inlägg får ni imorgon! 
 
Ha nu en trevlig Fredagkväll alla där ute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0