Söndag

Så då var sista dagen denna på denna helgen framme då! Vi har haft en heldag i Örebro idag. 
Började med att lasta Carmen Lill på transporten och åkte till Örebrotravet där en spekulant på henne skulle möta oss. Hon vart såld till Gävle idag så vi åkte med tom transport hem tillbaka! Fått rapporter om att hon var otroligt snäll hela resan till sitt nya hem och att hon kommit in i sin box och stod och åt mat! 
Hoppas nu att hon får det bra och att dom får fina framgångar tillsammans! 
 
Påväg hem så var vi såklart tvugna att åka in till våra kompisar på Sättrans Stuteri! Vart lite prat och fika samt att vi gick runt och kollade lite på hästarna! Hälsade också idag på Caballion! Första gången jag såg honom i verkliga livet! Fin herre det där! 
 
Förövrigt så har jag köpt mig en bil till. Vart en Ford Mondeo Diesel denna gången, årsmodell 01. Är hitills väldigt nöjd med denna, åker skönt i den och den går ruskigt billigt och bra tycker jag. 
 
Bilder från dagen!
 
 
Där står min nya Ford! 
 
 
Carmen Lill på Örebrotravet innan hon lämnar oss!
 
 
Sleipner Tor
 
 
Caballion 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0