Fredag kväll!

Helgen är framme och det är ganska skönt. Vi har haft Fredagsmys med barnen och ätit tacos och nu äter dom lite godis och ser på film varvat med lite spel!
 
Under dagen har vi kört 3 hästar. 
Jag körde först Carmen, behöver göra lite småjusteringar på henne för att jag ska bli nöjd med henne. 
Sen körde jag Svarten en runda inför morgondagens istrav, då hade jag sällskap av Jenny och Runaway. Runaway såg fin ut från sidan. Även hon ska med på istrav imorgon. Hon har fått 1 intervallpass inför det och det var riktigt bra i 1.22 tempo. 
Gör hon det hon kan imorgon så tror jag att hon ska vinna loppet utan större bekymmer. 
Svarten startar i samma lopp som Runaway och han står även 20m före henne. Han gör väl det han själv känner för som vanligt så inga förhoppningar där! 
 
Onsdag och Torsdag denna vecka var jag iväg på truckutbildning så nu har jag även truckkort, bra att ha vid arbetssökande! 
 
Bild: Runaway Rick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0