Lördag

Lördag idag och helgen rullar på för fulla segel. Jag arbetar på ensam här nu några dagar, Jenny har nämligen fått några dagars nattjobb nu så hon sover på dagarna. Inte så mycket att göra heller nu så det är inte hela världen, till veckan rullar det igång lite mer igen och fler hästar som ska träna under dagarna. 
 
Caspadia har börjat fylla juvren nu och det händer en del med henne varje dag! Det närmar sig för henne också då hon är beräknad till 16.e Mars! Hennes föl kommer även vara det första som föds här på gården! Hoppas det blir en stjärna så är det något att komma ihåg i framtiden! 
 
Frilla tycker jag inte det syns så mycket på ändå, men det tyckte jag inte senast heller! Hoppas på 2 hingstar, ston har vi så vi klarar oss med! 
 
Nu ska jag städa huset lite här och invänta V75 från Halmstad! 
 
Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0