Söndag

Då var helgen slut! 
Istravet som skulle köras under helgen vart inte av, så Runaway tilltänkta banjobb gick i stöpet så nu får jag vässa henne i träningen istället.
Jag har varit ute på resa under helgen, har kollat lite i Danmark och i Tyskland. I Danmark passerade jag 2 travbanor, Aarhus och Aalborg, kikade även lite i ett båtvarv nere i Danmark innan vi gick ombord på färjan vi skulle åka med. Mycket intressant att se där! 
Under Lördagen så jobbade Jenny och Inga-Lill på här hemma, Jenny körde Carmen och hon var inte heller helt nöjd med henne, vi får kolla upp henne med veterinär igen och se om vi hittar problemet där! 
Notation tömkördes också under Lördagen och han skötte sig fint. 
 
Idag har jag själv fixat i ordning stallet och hästarna och allt är klart inför kvällen, nu ska jag bara umgås med Sebastian resten av dagen och må gott =)
Ha en bra kväll alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0