Tisdag

Då var det Tisdag och äntligen en snöfri dag! 
 
Jag har kört ett intervallpass med Runaway under dagen. Hon tränar på otroligt bra och intervallerna landade på 1.22 på ett mycket enkelt sätt. Hon är på gång nu och hon kommer även få gå med på istravet i Årjäng till helgen där Jenny kommer rida henne i monteloppet där. Loppet är handicappat så att Runaway startar med 40 meter tillägg. Nu är det upp till Jenny att se om hon klarar av att rida henne eller om det blir Runaway själv som bestämmer hur det ska vara! Mycket intressant ! 
 
Under eftermiddagen nu så kom en snäll kompis hit med traktorn och plogade vägen åt oss, har haft mycket snö och begränsat med plogningsmöjligheter, nu däremot så ser vägen ut som E18 här! 
 
Den 23.e Januari så deltog jag i en bildtävling på Travkompaniets facebook sida där man skulle gissa vilka hästar som placerade sig som 1.a  2.a och 3.a i Pda, samt vilken vinnartiden skulle bli. Jag hade då rätt på vinnaren Up and quick och segertiden gissade jag på 1.12,4 och det var även tiden som var närmst sanningen. Loppet vanns på 1.12,2. 
Detta hade jag helt glömt av att jag deltagit i, vart då väldigt överaskad när dom kontaktade mig och talade om att jag vunnit. 
Så idag när jag kollade brevlådan så hade jag fått 3 otroligt fina priser från dom! Eftersom jag är ett otroligt stort Maharajah fan så vart jag alldeles överlycklig av mina priser. 
 
 
1 halsduk som det står Maharajah på
1 mössa som det står Travkompaniet på
samt 1 musmatta med Maharajah på 
 
Tusen tack för dom fina priserna =) Nu är det bara att kämpa på så jag någon gång kan betäcka med Maharajah eller kämpa på så jag iaf en dag får en häst hit efter Marre =) Det är min stora dröm! 
 
Nu ska jag läsa på truckkort för imorgon bär det av mot Karlstad för en 2 dagars truckutbildning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0