Lördag

Tidig morgon här idag. Jag var ute i stallet 06.30 och fodrade. 
Mockade och fixade klart allt direkt idag. Vid 08.15 körde jag ut Runaway på en träningstur. Jag är inte nöjd med henne idag. På tok för ivrig, hänger höger töm och är inte rak och fin i vagnen. Vad detta beror på kommer jag ta reda på snarast naturligtvis. Hon har varit så otroligt fin i träningen sista tiden nu så detta var lite chockerande tycker jag! 
 
I Eftermiddag ska vi på 50 års kalas. Det är min pappas sambo Ewa som fyller 50 och det gratulerar vi naturligtvis till !
 
Nu ska jag ladda mig för V75 på tv och bara njuta av dagen! Barnen är i Årjäng hos Izabellas farmor och farfar denna helgen. Skönt med barnledigt för mig och Jenny =) Dom tillfällena är otroligt lätträknade under 1 år kan jag säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0