Tisdag

Så då har man jobbat ännu en dag då. När jag slutade så drog jag och köpte med lite spån hem! 
Direkt jag kom hem så tog jag en träningsrunda med Runaway, hon tränar på otroligt bra nu och känns smidig och fin, frågan är om inte hon går mot sitt livs form om allt får rulla på som det ska med henne! 
Hon är även anmäld till Åby nu på TIsdag! Motståndet vart tufft denna gången! Mer om detta närmare Tisdag! 
 
Vi väntar fortfarande på Caspadias föl här, tror inte det är så länge kvar nu, eller jag hoppas det iaf! 
Våren står väl för dörren nu så jag ska ta och byta däck på bilarna och kärran här nu någon dag när jag hinner! 
 
Nu ska jag slappa lite och ladda för arbetsdag imorgon!
Ha en fin kväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0