Torsdag!

Torsdag idag och strålande väder! 
Jag har gjort försts dagen på nya jobbet på Volvo! 
Trivs bra direkt, bra miljö, bra arbetskamrater! 
Jag själv kommer inte kunna åka med till Romme imorgon med Runaway! Det kommer Jenny och Inga-lill att göra! 

Jag tror jag har hästen i väldigt fin form om jag ska ta henne på träningen! Tanken från början var att hon skulle genomföra loppet på Bjerke bra för att anmälas till Romme!
Men efter några funderingar så har jag kommit fram till att galoppen var mitt eget fel! FEL val av skor! 

Motståndet imorgon är överkomligt för henne och får Jenny iväg henne bra och felfritt så tror jag hon kommer vara bland dom 3 om allt går som det ska! 

Nu sova och upp 05.20 för att dra på jobb!! 
Sov gott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0